پرسی جکسون و المپ نشینان؛ سریالی فانتزی بر اساس مجموعه رُمانهایی به همین نام محصول شبکه دیزنی پلاس است. داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی بهنام پرسی جکسون را روایت میکند که بهتازگی با قدرتهای ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا میکند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد…
سلام
لطفا دو قسمت باقیمانده فصل دو رو هم قرار بدید
پاسخ
۰
۱
۰
۵ ماه پیش
u69p7dr8mdwa39o
سریال عالی هست انشالله که ادامه دار باشه
پاسخ
۰
۰
۰
۶ ماه پیش
u69p7dr8mdwa39o
شرلوک جام منتظر ادامه دوبله هستیم🌹
پاسخ
۰
۰
۰
۶ ماه پیش
alienjavi207596315
به به
پخش فصل دو شروع شد ببینم چه پخت و پزی در کاره
پاسخ
۰
۱
۰
۶ ماه پیش
Xn9ne
ی سریال کاملااا تینیجری
پاسخ
۰
۱
۰
۲ سال پیش
alienjavi207596315
سریال خوبیه
واقعا شده یه اقتباس خوب از کتابش
تنها ایرادش بازیگر انابث هست که سیاه شده که اونم با بازیش جبران کرده
خوشحالم بعد از اون دو تا فیلم مسخره دارم یه اقتباس جذاب ازش میبینم
پاسخ
۰
۲
۱
۲ سال پیش
محمد
سریال خوبیه نسبتا ولی واقعا اون توقعی که از پرسی جکسون داشتم نبود تا اینجا
پاسخ
۰
۱
۰
۲ سال پیش
امیر
من هنو ندیدم ولی یکی از رفیقام هس اونم ندیده:)
پاسخ
۲
۱۰
۷
۲ سال پیش
lvlookh
در پاسخ به
mrmoayed
من همون دوسشم که اونم ندیده هنو
پاسخ
۰
۶
۱
۲ سال پیش
Kiarash
در پاسخ به
mrmoayed
آفرین به تو
پاسخ
۱
۲
۰
۲ سال پیش
امیر
در پاسخ به
Kiarash1397
ممنونم گلم مرسی
پاسخ
۰
۰
۰
۲ سال پیش
hesam
سریال خوبی بنظر میرسه شاید یکم سوژه تکراری داره ولی در کل خوش ساخته، برای کسانی که دوستدار ژانر فانتزی و تخیلی هستن جالبه، خوبی ژانر فانتزی تخیلی اینه که سوژه و شخصیت پردازی زیاد داره،و بنظرم در دورانی که شرکتهای بزرگی مثل مارول و غیره خیلی کارهای فاخری عرضه نمیکنند دیدن سریالی در استودیو والت دیسنی با اون سابقه درخشان قابل ملاحضه میباشد، بقیه دوستان که مورد علاقشون نیست انتقاد بیمورد نکنید،
پاسخ
۱
۸
۰
۲ سال پیش
nognpo2kgojrnsh
در پاسخ به
wl587zgvqgii7zs
عجیب الغریبا. خوش ساخته؟؟؟کایرون و آنابت رو ب فنا دادن، سریال رو بچگانه کردن. فک کن مدوسا با اونهمه عظمت بگه بیاین ناهار، مبارزشون با اونم داغووون بود و همش بچه بازی بود. تازه از مسابقه افتخارات نیمه خدداها برات نگمممم، طرف بجای پرچم آوردن، با چندتا قلدر میجنگخ و طرف هلش میده توی آب و واس این برگزیده میشه. مبارزه مسخره یه بچه 12 ساله با مینیاتور ک تازه شاخش هم میتونه بکنه مزخرررفه. لطفا خوش ساخت بودنش رو پیش خودت نگهدار ممنون
پاسخ
۰
۰
۰
۲ سال پیش
نظر حاوی اسپویل میباشد!
مشاهده
lvlookh
فیلمهاش بهتره
واس تنوع چی برا دیدن نداری حجم اضاف داری یا حواست نبود پلی کردی ببین
نظرم...
پاسخ
۰
۳
۲
۲ سال پیش
Kiarash
حالا خوبه نوشتن نظرتون در مورد سریال بگید انصافا تنها چیزی که نوشته نشده نظر در مورد سریاله؟!؟!
لطفا دو قسمت باقیمانده فصل دو رو هم قرار بدید
پخش فصل دو شروع شد ببینم چه پخت و پزی در کاره
واقعا شده یه اقتباس خوب از کتابش
تنها ایرادش بازیگر انابث هست که سیاه شده که اونم با بازیش جبران کرده
خوشحالم بعد از اون دو تا فیلم مسخره دارم یه اقتباس جذاب ازش میبینم
واس تنوع چی برا دیدن نداری حجم اضاف داری یا حواست نبود پلی کردی ببین
نظرم...